Dormity opinions

Des del departament opinions Dormity sabem de la importància que estan adquirint les opinions online, per això volem dedicar aquest article lo coneixedors que som i com nosaltres incidim en tots aquests àmbits valorant sempre l’opinió del consumidor, el client o el usuari.

Ja des de fa força temps, al canal HORECA, amb l’aparició de multitud de pàgines que et permetien comparar entre milions de resultats en qualsevol zona del món, sobretot pel que fa a hotels i restaurants, va aparèixer la possibilitat que el client, un cop hagi visitat aquest hotel o restaurant, donés la seva opinió sobre l’experiència que havia tingut al respecte amb l’estada al complex o bé amb el menjar i el servei del restaurant. I nosaltres pensem. Perquè no crear seccions sobre opinions dormity?

Això va començar a ser una eina molt eficaç per als usuaris, que quan es preguntaven on anar a sopar i pensaven en el lloc idíl · lic que tenien en ment «un bar de tapes que estigui bé i sigui més o menys barat per la zona del centre de Barcelona «, ja no només tindràs la referència de pàgines en forma de directori que et puguin expressar un punt de vista, sinó que hi ha pàgines totalment obertes a opinions en què una altra persona com tu, ha anat a aquest restaurant i pot dir-te que és el que vas a trobar-te allà i si això s’ajusta realment a la realitat que pensaves, com pot ser ciao on també podràs trobar una secció dormity opinions.
Hi ha estudis contrastats, que diuen que la fiabilitat més gran per a un usuari és justament l’opinió d’un altre usuari, del seu mateix rang, les mateixes característiques, i al cap ia la fi un ciutadà a peu de carrer.

I amb això va començar a derivar en que si en el sector de l’hostaleria i de la restauració es podia opinar, perquè no es pot opinar de grans superfícies del sector d’alimentació, del sector tèxtil tan competit, de la línia de cosmètiques o sobre quina és el més idonea per a la pell, o les últimes tendències en tecnologia si és millor l’últim Smartphone de Samsung o l’últim Iphone d’Apple.

Pel que, des dormity.com aviat ens vam adonar que el sector del relax també era molt important saber què és el que opinaven de nosaltres, quina era la percepció que tenia l’usuari del servei que oferim i quina era la qualitat, el confort i la comoditat del producte que posem al servei, sabent, que són característiques prioritàries per al sector al qual ens dediquem, al del relax.

I per això, aviat vam començar a gestionar aquest tema, pràcticament com a pioners en el sector, donant una prioritat absoluta a conèixer la vostra opinió i la sensació que havíeu tingut en tractar amb la marca dormity.com, en visitar alguna de les nostres botigues dormity.com o bé la percepció que teníeu per les referències externes de la nostra marca, qualsevol cosa, imput i comentari ens era útil per seguir progressant i poder seguir la línia que el nostre client vol, d’aquesta manera vam començar a crear seccions perquè els usuaris ens donessin les seves opinions per exemple opinions dormity premsa, dormity opinions notícies o opinions dormity.com ofertes entre moltes altres seccions per adquirir el que pensen els nostres clients.

A partir d’aquí, va ser molt important per a nosaltres desenvolupar tota l’estratègia del canal on-line, on es fonamenten la majoria de totes les opinions, per oferir a l’usuari conceptes que creiem que tenim molt lligats a la nostra metodologia de treball, com són la transparència, l’empatia i el bon fer cap al nostre públic objectiu. Vivim entorn a valors que volem transmetre a l’usuari, i per a nosaltres va ser important començar a saber si realment des de l’exterior estàvem fent bé la nostra feina per complir els objectius que teníem establerts, o hi havia alguna cosa en el procés, que, potser, estava fallant.

I va ser aquí, en aquest punt, on més que mai, tu, vosaltres, vau començar a ser la peça fonamental del nostre treball. No us podeu imaginar el que serveix una opinió per seguir millorant, de fet actualment som de les empreses líders en el sector del relax gràcies a les vostres opinions, sense elles no hauria estat possible. I per això volem seguir retroalimentant tot aquest procés per garantir el millor servei i el teu millor satisfacció amb el que esperaves. La departament opinions dormity.com no podria haver crescut sense vosaltres!

La teva opinió en primer lloc del matalàs, és molt important, ja que entenem el matalàs com l’eina indispensable per al teu descans, i nosaltres treballem al voltant d’aquesta idea, treballant individualment cada matalàs a mida i amb cura per oferir el millor confort possible. I després, també imprescindible, el servei ofert, com has percebut l’atenció, ja que en dormity.com treballem, no només treballem amb personal altament qualificat en el sector del relax, si no altament qualificat per poder interactuar amb el consumidor de la millor manera. Des de la secció opinions dormity.com podràs valorar els nostres productes directament, des opinions dormity ofertes podras trobar i comentar les nostres últimes ofertes, des dormity.com opinions premsa trobaràs notícies en premsa de dormity i podràs comentar-les i així entre una gran varietat de seccions d’opinions sobre la nostra marca.

Per això, en opinions dormity.com ens importa i molt la teva opinió, hi ha vegades que pensaràs que per dir el que sembla una obvietat potser millor no dir-la, ja que des dormity.com t’animem a que la pots compartir com fins ara, perquè sense ella, només seríem una altra empresa més que ven matalassos, amb ella tenim un valor incalculable per seguir creixent i buscar les millors solucions per al vostre descans.